tisdag, december 20, 2011

Glossybox info

Fick ju hem min första Glossybox förra veckan. Så jag tänkte berätta vad det är. Det är helt enkelt en prenumeration på skönhetsprodukter i mindre format. Man går in på Glossybox och registrerar sig. Man fyller i en skönhetsprofil som ligger till grund så att du ska få hem produkter som passar just dig. Varje månad får man hem en box med nya produkter att testa. Information följer med om produkterna samt att man kan gå in på hemsidan och läsa mer. Dessutom personliga tips på deras blogg. Vill man kan man recensera produkter och få sk Glossydots. Samlar man tillräckligt med Glossydots så kan man lösa in dessa och få en gratis Glossybox.
Nu är det här min första box så jag tänker inte utvärdera så mycket vad jag tycker om det än. Jag ska invänta nästa box också. Iden är bra tycker jag då man får chansen att testa produkter som man kanske annars dragit sig för att köpa i fullstorlek innan man vet om den funkar.
Vad jag fick för produkter gör jag ett eget inlägg om. (Haha vet inte varför punkterna är fler och konstiga, de är inte det i redigeringen)

Citerat från deras sida:
  • Testa nya, trendiga skönhetsmärken såväl som tidlösa klassiker.
  • Få en GlossyBox varje månad fylld med fem exklusiva prover.
  • Det är när som helst möjligt att avsluta din prenumeration.
  • Endast 139kronor i månaden.
  • 

Inga kommentarer: