tisdag, september 27, 2011

Zinfandel- ett hett hösttips!!

Idag slog jag till på Isadoras Zinfandel. Det är precis sådär härligt mörkt plommon, rödlila, mörkt vinrött eller vad man ska kalla det, som jag vill att det ska vara. Det är definitivt ett av höstens snyggaste läppstift. Detta ingår i Isadoras höstmake upserie. Ögonskuggpaletterna har jag pillat på men som det ser ut nu så blir det inget köp, jag känner inte att det var riktigt "villha" när det kom till kritan och att se dem in real life så att säga. Men Zinfandel..det är ren kärlek. Detta läppstift är ett säkert kort i höst  och kommer definitivt pryda mina läppar många gånger i höst och vinter. Köp det!!

Översta bilden tagen utan blixt,  i collaget med blixt
(Tips! Ni som gillar rött vin, prova gärna med druvan Zinfandel)

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

Den där är riktigt fin :)

Sminkhörnan sa...

Supersnyggt, speciellt i höst. Önskar jag kunde bli bättre på att bära läppstift. Jag lägger på på morgonen sen glömmer jag helt bort det resten av dagen =/