lördag, juli 16, 2011

Isadora Jelly Kiss

Köpte ett av Isadoras Jelly Kiss för ett tag sedan. Jag köpte färgen Coral Punch men det passade mig inte så det blev liggande. Det var mest färgen som inte passade mig, annars så var formulan skön. Det doftade svagt och ganska gott. Det är också som ett mellanting gloss och läppstift. I och med att det inte är så täckande så kan man ta på sig det när man är i farten. Det går givetvis att få upp färgen om man tar flera lager. Nej det hela var positivt, bara inte färgen. Så jag hade tänkt kolla in de andra färgerna för att se om det fanns något bättre. Men av en slump så hamnade detta läppstift i make upbagen till Turkiet. Och en kväll så testade jag det på läpparna igen. Nu med lite färg i pannan och på näsan så var det inte alls tokigt. Riktigt snyggt till och med, så nu är det med i väskan överallt. Tja man kan ju ändra sig. Isadoras Jelly Kiss Coral Punch är helt klart en favorit hos mig.

Inga kommentarer: