tisdag, januari 25, 2011

Handboll

Ok det är Sverige som spelar..går ju iallafall att titta lite på. Men jag orkar inte. Funderar starkt på att lägga mig raklång i soffan med täcke och bara snusa...sova...snarka. Jag kan ju blunda iallafall och lyssna hur det går. Det är väl ok?...Låtsas lyssna...sova en stund och vakna till slutet av matchen? Eller jag kan ju faktiskt läsa om det på internet om jag nu råkar missa hela matchen. Fast om jag känner mig rätt (vilket jag ju OFTAST gör) så lär jag inte kunna sova. Sambon lär hejja, hojta, ropa...slå nävarna i soffan om det döms fel etc..Men jag ska iallafall försöka krypa ner i soffan, mysa, gosa med kudden och snusa ett litet tag:)

2 kommentarer:

Kajalpennan sa...

Sådär är det hemma hos oss också fast tvärt om. Jag gapar och maken försöker bry sig :-)

Sandra sa...

haha..ja så kan det ju oxå va:)