torsdag, oktober 29, 2009

Dåligt inköp

Så var man en kort sväng på sta´n...underkläder stod på listan..men icke..ok trosor inhandlades(mormorstuk typ)
Torgvantar..som gubben hemma undrade varför jag skulle ha på mig dessa inne..när ska jag ha dom annars?? ute?? då fryser man ju fingrarna av sig!! De vet inte mycket dessa gubbar...
Armband..snygga men var tvunget att köpa 2 pack, såg torftigt ut annars..och så blått nagellack från Depend ala 25 kr- helt ok pris för ett budgetnagellack tycker jag. Men så smet jag in på Cubus och där hade de Dependnagellack också för 25kr/st eller 2 st för 39kr..!! Fasen..då var det ingen bra affär jag gjorde alltså:( Dessutom glömde jag kolla på Depends ögonbrynsfärg som blivit så populär...fnys..jag kunde alltså fått 2 nagellack..smålänning som man är,.....
Ooo...bloggen uppdaterad!!

Inga kommentarer: