söndag, juni 10, 2007

Tinted self tan cream


Tunnsått med recensioner och allt annat, men har kommer en halv! recension iallafall.

Jag har testat Tinted self tan cream från Oriflame och jag har hittat saker som jag definitivt gillar hos den.

Tyvärr har jag inte testat den så hårt så saker som hållbarhet på färg och om man lätt blir fläckig kan jag inte direkt svara på än.

Jag är ingen storkonsument av brun utan sol produkter heller utan använder dessa sporadiskt.


Men vad var det som jag gillade då?

Jo, för det första... den luktar inte brun utan sol!

Inte när man öppnar den,inte när man smörjer på den och inte efter att den suttit på en bra stund.

Den har en behaglig doft som drar lite åt..blommigt tror jag.

Detta gillar jag då jag inte alls tycker om den speciella brun utan sol lukten.


För det andra...så är den brunfärgad.

Också mycket bra då man ser redan med en gång var man smörjt in sig.

Risken för ränder och flammighet minskar. Man ser resultat med en gång, det gillar jag också:)


Denna brun utan sol är för ansikte och kropp. Jag har bara testat i ansiktet och dekolltaget.

Den innehåller 100ml och kostar ordinarie pris 120kr,men kommer vara billigare i katalog 9 som börjar på onsdag.

Det finns även en Self tan gel som är till kroppen och även solservetter,men dessa har jag inte testat.

Inga kommentarer: