fredag, april 13, 2007

Grönt med lite sting av svart kajal

Visar här en make up från Oriflames Secret garden.
Det är den gröna ögonskuggan Eden som användes, och Lip and cheek bubble Petal på kinder och läppar. Den är i 2 färger så den ljusa till läppar och den något mörkare till kinder.
Foundation Flawless foundation i färgen Natural Ivory. Giordani Gold Bronzing pearls i Natural radiance borstat i stora svep i hela ansiktet.
Fine liner runt ögonen i färgen smokey black.
Ögonbrynen har en aningen touch av Precise brow definer Light/Medium.
Bild:Goddess





10 kommentarer:

Anonym sa...

Attans så snyggt!!
/Kathrine

Sandra sa...

Tack! Jo, jag tycker själv det är jättesnyggt med grönt;)

Maria - FashionFame sa...

Shit va fint! Riktigt läckert :) //Maria

Sandra sa...

Ja Eden är en snygg skugga, går även lite åt metallic oxå;)

Anonym sa...

Snyggt med färg!!

Anonym sa...

DÄR SER MAN! Haha! =) Roooligt!! Men eller hur! På stranden är jag anti färger, anti mönster, anti baddräkts bikini.. Fatta mig inte fel, det är BRA TJUSIGT! Men även rätt så bra iögonfallande.. Och stranden är ett känsligt häng.. =P SNYGG ÖGONSKUGGA FÖRRESTEN!! Den passar himla fint till dina ögon! Woooho!!

Anonym sa...

Va fint:-)!

Sandra sa...

Va´kul att ni gillar det Men inte jag på bilden- det är min ena systerdotter:)

Anonym sa...

Den där lip&cheek-grejen börjar jag bli sugen på... Finns de kvar?

Anonym sa...

RIKTIGT Hett! Wow. Stunning