fredag, november 10, 2006

Läser Tomten min blogg?

Lipgloss bitch frågade på sin blogg vad vi andra önskade oss av Tomten.
Många skrev in sina önskelistor i bloggen och alla handlade om olika skönhetsprodukter till kroppen.
Jo, jag vill också ha saker för kroppen. Men just nu vill jag stilla min själ i ett mindre kaos hemma.
Därför kära tomten, önskar jag mig:
  • Nya möbler till vardagsrummet
  • En ny säng
  • En hantverkare
  • Nytt kök

Ja, det var inga små och billiga saker, men det är vad jag önskar mig.

Detta är ett första utdrag av min önskelista, men den kommer att uppdateras med varierande saker.

P.S: Om Tomten har möjlighet så får han gärna skicka hantverkaren hit innan jul, så badrummet står klart lagom till jul. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh..jag vill oxå ha en hantverkare i julklapp..och kök=)!