måndag, juli 03, 2006

Shopping åt katterna!!

I väntan på en bebis så måste man ju vara lite aktiv också, går ju inte att sitta och vänta. Så idag bar det iväg till stan för att traska runt lite. Sambon har semester också. Sonen tömde sin sparbössa och satte in pengarna på sitt konto.(Väldigt bra- fast att han var sugen på att köpa leksaker för pengarna).Jag är otroligt sugen på lite nya kläder, men hur smart är det att inhandla nåt nytt när man inte kan ha det om ett par dagar???Efter annat smått inhandlande saker bar det iväg till zooaffären. Där köpte vi tre halsband med tillhörande bjällror och namnbrickor till kissarna hemma.
Våra katter är innekatter, trots att vi bor på landet. Jag har varit emot att släppa ut dem då de är raskatter, för jag har åkt på utställningar med dom. Men nu inser jag att det är bättre att de får gå ut, sen behöver man inte ha järnkoll att de springer ut när sonen går ut och in hela tiden.

Idag fyller min mamma 55 år. Vi firade henne igår, och idag efter jobbet åkte vi till stranden och fikade och badade- de som ville.

Imorgon blir det stan igen, och sedan bär det av till stranden på eftermiddagen.

Inga kommentarer: