onsdag, mars 29, 2006

Vårkläder sökes.......

Magen växer och det börjar bli väldans tungt. Ska ta det lite lugnare på jobbfronten.
Grabben är och har varit sjuk ett par dagar så inte har man kommit ut nåt speciellt. Har senaste tiden skickat efter en del från Hudoteket- massa roliga saker, plus beställt kakel till badrummet -inte billigt!! Men jag är i stort behov av nya kläder.
Som de flesta vet kan utbudet av mammakläder vara begränsat- speciellt i en liten stad, men här har vi två relativt nya små butiker som även har mammakläder. Känner ett stort sug av att få tillägga några våriga tröjor/toppar eller tunikor till garderoben.
Jag inhandlade en vårjacka i mocka för ett par veckor sedan som jag kom i mer än väl....då. Men den sena vårens ankomst har gjort att jag precis har kunnat använda den och då kan jag med nöd och näppe knäppa jackan!!Typiskt! Men man behöver inte ha jackan knäppt...när man har en bebismage ska den också få synas tycker jag.
Nu hoppas jag på att nästa vecka ska kunna erbjuda lite chanser att shoppa och att min vänninna P kan vara smakråd -vi brukar tycka om samma stil på kläder.

Inga kommentarer: